Yes! Thoen

Yes! Thoen is een bootcamp bedrijf actief in het Westland en Midden-Delfland. Deze eenmanszaak is gespecialiseerd in het fit maken van deelnemers in een natuurlijke omgeving.

Website

SEO-keywords

Tekstfiguur staat voor kwalitatieve SEO-teksten. Hier horen natuurlijk keywords bij. Deze zijn zorgvuldig gekozen. Om lokaal beter gevonden te worden, is het handig om ook het gebied waarin je opereert te noemen. Voor Yes! Thoen geldt dat dit mooie resultaten heeft opgeleverd.

Leesbaarheid

Een tekstschrijver zal de leesbaarheid van de teksten te allen tijde het belangrijkste vinden. Dat is bij de website van Yes! Thoen ook zeker het uitgangspunt geweest.

“Ik ken Tekstfiguur via mijn boekhoudster. Ik zocht iemand die de teksten voor mijn website kon schrijven en kwam zodoende bij hem uit. Ik ben erg blij met het resultaat. Edwin heeft de teksten die ik in mijn hoofd had op de juiste wijzen op papier kunnen zetten. Daarnaast denkt hij goed mee en is de communicatie steeds prettig en vlot verlopen.”

Yessica Thoen

Eigenaar, Yes! Thoen

pen alt iconWEBSITE TEKSTEN

Yes! Thoen is een eenmanszaak die zich richt op buitensport. De bootcamplessen van Jessica Thoen zijn berucht in het Westland en Midden-Delfland. De sportlessen die Yes! Thoen biedt vinden doorgaans in de buitenlucht plaats. In de vrije natuur aan je sportdoelen werken, het kan niet mooier in de prachtige omgeving. Om meer naamsbekendheid te genereren, is een website opgezet, waar mensen enthousiast worden gemaakt om lessen af te nemen. Door goed te kijken welke elementen in de dienstverlening aanspreken, heeft Tekstfiguur content geschreven die informeert en enthousiasmeert. De testimonials van andere klanten zijn een goed voorbeeld van hoe je de word-of-mouthstrategie toepast.

smt2 location searching iconSEO TEKSTEN

SEO heeft ook een belangrije rol gekregen in dit project. Jessica gaf aan wel wat meer traffic naar website te willen hebben, dus was er werk aan de winkel om de bots van Google aan te sporen om de website te indexeren. Aangezien Yes! Thoen vooral lokaal actief is, werd gekozen voor een opzet waarbij Westland, Midden-Delfland en Maasland als belangrijkste steekwoorden (naast ‘bootcamp’uiteraard) gebruikt werden. De bots van Google hebben vervolgens hun werk goed gedaan. Op de zoekterm ‘Bootcamp Midden-Delfland’ vind bovenaan Yes! Thoen. Voor de combinatie ‘Bootcamp Maasland’ is de derde link in Google voor Yes! Thoen. Een prachtig resultaat van strategische communicatie en marketingtrucs die werken.