Armand Robbemond
Perfectionist in exclusieve wandbekleding. Met ruim 20 jaar ervaring in wandbekleding, is Armand de betrouwbare, vakbekwame, wanddecorateur.
“Ik ken Ed, Tekstfiguur dus, al jaren vanuit de privésfeer en wist dat hij teksten schrijft. Toen ik het plan vatte om een website op te zetten, dacht ik gelijk aan hem.
Hij heeft ondersteuning geboden bij de algehele gang van zaken over de bouw van de website. En uiteindelijk ook alle teksten geschreven die op de website staan, ook heeft hij teksten geschreven voor de aankondiging op social media.
Ik ben zeer tevreden over het werk wat Ed geleverd heeft. Hij houdt rekening met alle details waardoor het er verzorgd uitziet!”
Webteksten
In de basis zijn Armand en Tekstfiguur aan de slag gegaan met het vullen van de pagina’s met content. We zijn van een navigatie uitgegaan waarbij een homepagina algemene informatie, iets over Armand zelf, een project en een recensie bevat. Daarnaast heeft Tekstfiguur de pagina’s ‘Over Mij’ en ‘Projecten’ geschreven. Tenslotte is voor ieder apart project een unieke tekst geschreven die iets over het materiaal en de werkwijze binnen het project vertelt.
Positioneren
De eerste stap die gezet moest worden, was een complete positionering beschrijven voor Armand Robbemond. Tekstfiguur heeft daarom verschillende keren een interview met Armand afgenomen om te achterhalen wat de missie, de visie en de USP’s van Armand zijn. We kwamen uit bij een omschrijving die de lading moest dekken en van waaruit de positionering vorm moest gaan krijgen. Een vakman in luxe wandafwerking. We hebben hierbij kernwoorden genoteerd die tezamen het geraamte vormen van de postionering en geladen worden op de website.
Social Media
Tenslotte heeft Tekstfiguur een social media plan (zou eigenlijk één woord moeten zijn, waarom is dit?) gemaakt waarmee de livegang van de website ruchtbaarheid werd gegeven. Hierbij is geanalyseerd welke kanalen bij Armand passen en welke boodschap en tone of voice bij hem past. Daarnaast is in het plan opgenomen dat Tekstfiguur iedere twee weken een nieuwe post uitstuurt met hierin de aankondiging en link naar een nieuw project in zijn website. Zo blijft zowel zijn social media als website actueel en relevant.